Säffle 2-Dagars

Efter en lång helg i säffle är vi äntligen hemma igen.. Helgen blev lyckad för humlorna även om inte alla tog sig till final.. Har lagt in lite bilder som vi tog lite då och då, men det blev inte så många..

Eftersom jag inte är nåt vidare på att skriva kladdar jag bara ner hur det gick så får var och en berätta om de har lust.. För Peder och Mads blev det ingen final men det gick ändå bra i heaten och fan vad ni gasade grabbar..

Tobbe tog en heatseger, tre andra platser en tredje plats och en fjärde, det är vad jag har koll på men han kom till C-Final där lyckan tog stopp redan i första kurvan där han blev ståendes i sanden..

Josen började lördagen med två heat segrar, sen kommer jag inte ihåg om det var en 3 och 2a plats med,, men det kan vi fylla på med efter. Han kom till B- final där han åkte på en smäll (som på en av bilderna syns) men slutade ändå¨som glad trea..

Linda (jag) gjorde min lördag med att komma 4,3,2 och en heatseger. Söndagen började bra med en heatseger till men sen var lyckan slut. Bilen ville inte vara med i starten längre och la igen lite så tappade mark direkt, en startsmäll i första kurvan löste allt och jag kom in på en 2a plats. A-finalen var spikad, men även där la bilen igen i starten och jag fick nöja mig med en 5:e plats.. Man har alltid ngt att klaga på men jag ska vara glad att bilen höll hela helgen.

Nu laddar hela Team Humlan för kommande tävling i Eda om två veckor. Tror att herr Silfors ska ner till Mariestad till helgen så honom önskar vi lycka till där. Men för övrigt så hoppas jag alla hade en trevlig helg i Säffle för det hade iaf jag..

Kolla nu in alla bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0