Karlstad 2-Dagars

Så efter helgens bravader var det inte mer att göra än att lägga ut lite bilder. Det var väldig blandad framgång i helgen. Somliga hade tur andra inte. Putte fick inte köra så mycket innan motorn gav sig. Det va tredje tävlingen i rad?!
 (rätta mig om jag har fel!) Har ju inte koll på vad de kom i sina heat men ja vet ju det slutliga resutatet typ :D

Tobbe körde bra men det räckte inte till någon semi tyvärr. Marcus har jag heller inte ngt resultat på men det kan Monica säkert lägga till ;P

Lennart gjorde bra ifrån sig men sista heatet på lördagen voltade han så det blev en kväll med att laga bilen så Monica kunde köra på söndagen. Å som hon körde, som bara busen i sin nya volvo 850. Hon va bland de bättre poängplockarna men denna tävling behövde man endast ta sig till semi, då va man garanterad en finalplats, men hade chansen att ta en högra plats än vad du kanske fått på poäng. Monica slutade i B-final där hon fick teknisk flagg efter en krock med staketet. Måste ju med säga att hon fick hjälp dit.

Så slutligen till mig själv som åkte på ett bananskal till B-final. Har haft en skithelg körmässigt och bil mässigt men tur, det hade jag iaf på söndag morgon. Började iaf lödagen med ett trasigt stift, fick ordning på det men då va ja sur å tänkte inte när ja körde så jag tog i en smula för mycket, hoppade lite och knäckte länkarmen å en femte plats i mål. Fick länkarmen bytt och sen va det ut igen. tredje i mål. Sista heatet blev det en fjärde plats. Inget resultat att va nöjd med tyckte ja. Söndagen började med en femteplats och då trodde jag det va kört att nå en semi men se nu kom turen. Knep den sista platsen med mina usla 10 poäng och fick köra semi. Väl ute där fumla jag mig, ja som ja gjort hela helgen, va femma i mål men efter en svart flagga till Ann Sofi så klättra ja upp till en B-final.

Så tillsammans med Monica körde jag B. Turen höll i sig, bilen gick och kom i väg från mitt sjätte spår till en andraplats efter Eveline Walfridsson. Erica Lundh låg bakom och buttade till hon försvann och pressen avtog. Hmm,, mkt text men jaja,,  Hejja alla Humlor.. Vi Rokkar// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0