Mer från 2 dagars i Karlstad

Jag tror Linda fick med den mesta faktan i sitt inlägg tidigare men här kommer lite bilder iaf.
Dock inte i samma kvalité som de Linda lagt in.
(Marcus fick förresten två poäng för lite för att ta sig till semi)


En Humla blir lastad i kvällsmörkret kvällen före tävling.



Linda hade fixat en jättesöt maskot.....vet inte om den hjälpte så mycket för teamet just denna helg men....  ;)


Tobbe ryker runt i dammet...








Putte fick som sagt bara köra på lördagen för sen ville inte bilen mer  :(


Men kan man inte köra så kan man fika!!





Monica kammade hem en massa poäng under helgen, mycket bra kört!



Linda är det alltid kul att titta på, det kan hända lite vad som helst liksom när hon är i farten  ;)




Hmm...vad hittade du där?



Linda och Monica i B-finalen.   Hejja hejja!!!!
Jättebra kört!!



Marcus hade en tuff helg och det var svårt att ta poäng.





Å så va det Lennart då.......
Allt gick bra till en början......



.....men sen blev han lite het på gröten och då gick det såhär......







Han fick hjälp upp på alla fyra ......


...och sen skjuts ut från banan......


Men hur gick det egentligen med bilen?


Med lite teamwork så fixade de till den så iaf Monica fick fortsätta på söndagen.

Jag har någon som jag ska tacka för bilder på Lennarts rullning men jag kommer inte ihåg namnet.
Tack ändå, jättesnällt att du skickade dem!

Så småningom blir det en ny kamera och då också bättre bildkvalite'
// Monica F Silfors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0